Головна сторінка

Учитель року

Печать
PDF

qw2Завершився І (районний) тур Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019". Конкурс проводився в трьох номінаціях: "Географія", "Французька мова" та "Безпека життєдіяльності". В номінації "Географія" взяли  участь троє педагогів: Кульчак Леся Іванівна -Глибівський НВК, Попович Жанна Петрівна - Грабовецька ЗОШ І-ІІ ст. та Свідрак Ірина Петрівна - Монастирчанський НВК. За підсумками п'яти етапів конкурсу  переможцем стала вчитель географії Кульчак Леся Іванівна, ІІ та ІІІ місця посіли Свідрак Ірина Петрівна та Попович Жанна Петрівна.

qw3qw4

13 листопада на базі  Іваниківської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся районний тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2019» у номінації «Французька мова»,в  якому взяли участь четверо вчителів: Доцяк М.П.- Іваниківська ЗОШ І-ІІІ ст., Глубіцька Я.Ю. - Порогівська ЗОШ І-ІІІ ст., Хомин М.В.- Кричківський НВК., Мотурак В.І. - Гутівський НВК.

qw5Проведені уроки французької мови засвідчили володіння педагогами новітніми технологіями   та методиками роботи з учнями: це урок у 6 класі на тему «Улюблене проведення часу» (вч.Доцяк М.П.), урок у 7 класі на тему «Спорт у моєму житті» (вч.Хомин М.В.), заняття у 8 класах на тему «Подорож» (вч. Глубіцька Я.Ю., Мотурак В.І.).

Також цінними у плані педагогічних знахідок були проекти вчителів французької мови,  а саме:проект «Освіта і майбутня професія» (вч.Доцяк М.П.), «Свято Різдва» (вч.Хомин М.В.), проект-«Віртуальна подорож»(вч. вч. Глубіцька Я.Ю., Мотурак В.І.).

Записати 01Цьогоріч Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 приймала конкурсантів у номінації «Основи здоров`я»: Ларису Дмитрівну Сікору (Раковецька ЗОШ І-ІІ ст..), Ганну Петрівну Медик (Манявський ліцей), Галину Василівну Чуйко (Горохолинська ЗОШ І-ІІІ ст..).  Усі педагоги проявили креативність у викладі навчального матеріалу: уміло налагодили контакт із класом, використовували наочність та мультимедійні засоби, застосували доречні методичні прийоми, послуговувалися цікавими пізнавальними відомостями,  організували оригінальні фізкультхвилинки.

         За рішенням журі перемогу здобула Лариса Дмитрівна Сікора, яка представить наш район на обласному турі конкурсу, друге місце здобула Ганна Петрівна Медик, третє – Галина Василівна Чуйко.

         Записати 05Щиро вітаємо учасників конкурсу, бажаємо нових творчих здобутків у професійному зростанні!

Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек 2018

Печать
PDF

Заклади освіти району взяли активну участь у Всеукраїнському місячнику шкільних бібліотек, що проходив під гаслом «Шкільна бібліотека – центр творчого розвитку дитини» і був присвячений українському педагогу, письменнику Василю Олександровичу Сухомлинському.

qwe44Педагогічна і літературна спадщина Василя Сухомлинського наповнена щирою любов’ю до дітей та книг, вона є невичерпним джерелом натхнення до творчої і читацької діяльності. Упродовж місяця в шкільних бібліотеках проведено низку заходів з нагоди 100-річчя від дня народження видатного педагога. Це, зокрема, книжкові виставки «Вчитель мудрості й добра», «Невичерпне джерело творчості Василя Сухомлинського», «Василь Сухомлинський – великий Педагог, великий Добротворець», виховні бібліотечні заходи «Василь Сухомлинський – Педагог з великої літери» (Гутівський НВК), «Світоч української педагогіки» (Жураківська ЗОШ І-ІІ ступенів), «Твори добро, бо ти людина», «Шану творцю віддає юних творців покоління» (Іваниківська ЗОШ І-ІІІ ступенів), «Наскільки прекрасна людина, якщо вона справді людина» (Старунський НВК), обговорення книг Василя Сухомлинського (Луквицька ЗОШ І-ІІ ступенів), дні родинного читання «Казковий світ Василя Сухомлинського» в Солотвинському, Гутівському та Кричківському НВК. В Богородчанській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 відбулася творча зустріч читачів Богородчанських ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та №2 «Цікавий світ книг Василя Сухомлинського». Не залишилася поза увагою інформаційно – бібліографічна робота з читачами. Для них готувалися рекомендаційні списки літератури «Великий педагог Василь Сухомлинський», бібліоінформація «Життєвий і творчий шлях Василя Сухомлинського» (Підгірська ЗОШ І-ІІ ступенів).

qwe42Міцним імпульсом до творчого розвитку читачів стало використання методик ігрової діяльності під час таких заходів, як клуб веселих і начитаних «Криниця людської мудрості В.О. Сухомлинського» (Глибівський НВК), літературна гра-подорож «Казковий світ Василя Сухомлинського» (Бабченський, Раковецький НВК), бібліотечний урок «Подорож до світу казок та оповідань В.О.Сухомлинського» (Саджавська ЗОШ І-ІІІ ступенів).

Шкільні бібліотекарі старалися створити комфортний бібліотечний простір для творчої самореалізації школярів. Зокрема, вони по–новому підійшли до організації книжкових виставок і оформлення книгозбірень. Читачі залучалися до створення інтерактивних виставок «Від книжки – до творчості», «Дива дитячих творінь». Свої мистецькі здібності учні могли реалізувати під час конкурсів ілюстрацій до оповідань та казок Василя Сухомлинського, днів бібліотворчості, майстер-класів з декоративно-прикладного мистецтва (Гутівський НВК), виготовлення лепбуку «Серце, віддане дітям» (Жураківська ЗОШ І-ІІ ступенів), конкурсу колажів «Василь Сухомлинський, якого ми не знаємо» (Кричківський НВК).

qwe41Участь у таких масових бібліотечних заходах, як пізнавально-розважальний калейдоскоп «Жовтень у святах і традиціях» (Бабченський НВК), «Свято тих, хто любить книгу» (Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1), «Казковий бал» (Глибоківська ЗОШ І-ІІ ступенів), літературний вечір «Збудуєм Україні волю, або загинем у боротьбі за неї» (Манявський НВК), година спілкування «Доторкнутися до краси можна тільки серцем» (Грабовецька ЗОШ І-ІІ ступенів), бібліотечний урок «Дитинство пригадай – у світ казки вирушай» (Монастирчанський НВК), «Посвята в читачі» (Богрівський, Раковецький НВК, Іваниківська ЗОШ І-ІІІ ступенів), вистави бібліотечного театру (Кричківський НВК, Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1), вимагала від читачів застосування їх творчих якостей та заохочувала їхній прояв. Бібліотекарі Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Хмелівської ЗОШ І-ІІ ступенів продовжили гарну традицію запрошувати на зустрічі з школярами творців художнього слова Євгена Барана, Василя Бабія, Нестора Мартинця, Василя Карп’юка.

Найактивніших читачів бібліотек, які долучилися до організації та проведення місячника, нагороджено подарунками.

Шкільна бібліотека – центр творчого розвитку дитини

Печать
PDF

qwe330 жовтня 2018 року на базі районного методичного кабінету відбулося засідання методичного об’єднання шкільних бібліотекарів. Всі заходи, що проводились цього дня, відповідали темі «Шкільна бібліотека – центр творчого розвитку дитини».

З метою підвищення професійної майстерності, фахової компетентності бібліотечних працівників щодо творчого розвитку читачів, консолідації зусиль шкільних бібліотек зі створення умов для творчої самореалізації особистості проведено бібліотечний воркшоп «Розвиток творчих здібностей учнів засобами шкільної бібліотеки». qwe5Під час навчального заходу бібліотекарі ділилися практичним досвідом проведення в закладах освіти Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек, що цього року був присвячений 100-річчю від дня народження видатного українського педагога-гуманіста, вченого зі світовим ім’ям Василя Сухомлинського. Свої розповіді вони супроводжували демонстрацією відеопортфоліо, презентацій, фоторепортажів, творчих робіт. Завдяки тому, що всі учасники воркшопу бути активними, згуртованими, старалися поділитися знаннями та навиками, пропонували оригінальні ідеї, навчання вдалося зробити цікавим, змістовним і практично орієнтованим.

qwe4Науково-теоретична частина засідання, яку підготувала методист районного методичного кабінету Ольга Дем’янюк, складалася з методичного інформування «Бібліотечний воркшоп у системі освіти дорослих», методичної консультації «Підтримка та мотивація до творчої діяльності учнів засобами книги і мистецтва», бібліографічного огляду електронних ресурсів «Плекаємо творчу особистість».

Підсумовуючи роботу засідання методичного об’єднання, шкільні бібліотекарі висловилися про можливості застосування нових ідей і технологій, про професійні і особистісні характеристики бібліотекаря, необхідні для ефективної творчої діяльності, виробили рекомендації щодо створення оптимальних умов для творчого розвитку читачів.

 

 

 

Районний конкурс іграшок-сувенірів

Печать
PDF

qwe229 жовтня 2018 року на базі Богородчанського будинку дитячої та юнацької творчості відбувся районний конкурс іграшок-сувенірів, в якому взяли участь   4 позашкільні навчальні заклади (Богородчанський та Солотвинський БДЮТ, Богородчанський районний центр науково-технічної творчості учнівської молоді, Богородчанський районний центр еколого-натуралістичної творчості), 22 заклади загальної середньої освіти району та 4 заклади   Дзвиняцької ОТГ. Всього у конкурсі взяли участь 45 вихованців позашкільних навчальних закладів та 127 учнів закладів загальної середньої освіти.

         На розгляд журі були представлені   роботи вихованців та учнів у таких номінаціях: зразки традиційних іграшок (ляльки-мотанки, фігурки людей, казкових істот, птахів та тварин, меблі, посуд та інші); сучасні іграшки та предмети ігрового вжитку (іграшки-забавлянки з різноманітними руховими та звуковими ефектами виготовлені в традиціях українського декоративно-ужиткового мистецтва із застосуванням елементів різьблення, вишивки, декоративного розпису, плетіння, ткацтва, природних матеріалів та інші).

       Журі відзначило складність виконання творчих робіт, естетичний вигляд, оригінальність задумів, відповідність українським народним звичаям.

       qwe1У номінації зразки традиційних іграшок (ляльки-мотанки, фігурки людей, казкових істот, птахів та тварин, меблі, посуд та інші) кращим стали роботи учнів та вихованців Солотвинського НВК ( «Лялька» та «Лялька-мотанка», «Нерозлучники»), Горохолинської ЗОШ І-ІІІ ступенів («Лялька-мотанка»), Дзвиняцького ліцею («Домовик-лісовичок»), Манявського ліцею («Лялька»,) Саджавської ЗОШ І-ІІІ ступенів (« Українська хата»), Старунського НВК («Лялька-травничка»), Кривецького НВК («Хатинка, де мешкає осінь»), Кричківського НВК («Півник»), Раковецького НВК (« Лялька-мотанка»), Хмелівської ЗОШ І-ІІ ступенів («Лялька»), Марківської ЗОШ І-ІІІ ступенів («Вітряк»), роботи гуртківців «Виготовлення сувенірів», «Моделювання іграшок-сувенірів» (Богородчанський БДЮТ), «Виготовлення сувенірів» (Солотвинський БДЮТ.

     У номінації сучасні іграшки та предмети ігрового вжитку (іграшки-забавлянки з різноманітними руховими та звуковими ефектами виготовлені в традиціях українського декоративно-ужиткового мистецтва із застосуванням елементів різьблення, вишивки, декоративного розпису, плетіння, ткацтва, природних матеріалів та інші) кращими стали роботи учнів та вихованців Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 (« Джентльмен»), Бабченського НВК (« У казковому лісі», «Совеня»), Дзвиняцького ліцею («Песик»), Глибоківської ЗОШ І-ІІ ступенів («Українка», «Лампа», «Домовичок» ), Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 («Весняночка»), Гутівського НВК («Кошеня»), Манявського ліцею (« Котик»), Порогівської ЗОШ І-ІІІ ступенів («М’яка книжка»), роботи гуртківців «Образотворче мистецтво», «Геометричне моделювання» (Богородчанський БДЮТ), «Технічний дизайн» (Солотвинський БДЮТ).

Заявка на обласний конкурс

Досвід упровадження системи громадянсько-патріотичного виховання учнів у закладах освіти

Печать
PDF

44940865 560849317705594 2372875135033016320 o25 жовтня 2018 року на базі Яблунської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся обласний семінар методистів РМК, ІМЦ, працівників органів управління освіти ОТГ, відповідальних за стан виховної роботи, на тему: "Досвід упровадження системи громадянсько-патріотичного виховання учнів у закладах освіти".44932439 560854094371783 5927805096187396096 oРозкрити регіональний аспект реалізації системи громадянсько-патріотичного виховання дітей та молоді, виробити вміння й навички практичного застосування набутих знань у практичній діяльності-мета семінару, яка національно-патріотичною канвою була успішно досягнута.Учасники та гості мали можливість поповнити знання щодо реалізації регіонального аспекту громадянсько-патріотичного виховання дітей та молоді в закладах загальної середньої освіти,науково-методичного інформування про використання інноваційних технологій, форм та методів організації громадянсько-патріотичного виховання, ознайомились з досвідом упровадження системи громадянсько-патріотичного виховання дітей та молоді в Яблунській ЗОШ І-ІІІ ступенів. Структурно-часова модель роботи семінару була цікавою, досить насиченою та результативною.Практичний модуль показав, що патріотичне виховання в Яблунському закладі освіти спрямовується на залучення учнів до глибинних пластів національної культури і духовності, формування у дітей та молоді національних світоглядних позицій, ідей, поглядів і переконань на основі цінностей вітчизняної та світової культури. 44811201 560856204371572 9092169667954343936 oВоно здійснюється на всіх етапах навчання в школі, забезпечується всебічний розвиток, гармонійність і цілісність особистості, розвиток її здібностей та обдарованість, збагачення на цій основі інтелектуального потенціалу народу, його духовності і культури, виховання громадянина України, здатного до самостійного мислення, суспільного вибору і діяльності, спрямованої на процвітання України.